1.28.2014

Hvem er hende Maria Nhu?

  • Mit navn er Maria Quynh Nhu Thuy Nguyen, kaldes Maria og Nhu
  • Er lige fyldt 19 år
  • Går på Københavns Universitet og læser som farmaceut
  • Har bopæl i Kokkedal
  • Lever nærmest i 150s, #pendlerliv 
  • Er født i Danmark, men er fra Vietnam
  • #single
  • Jeg vil definere mig selv som værende meget mærkelig 
  • Store trøjer kan jeg lide at gå rundt i, uden bukser derhjemme :3 
  • Jeg har de mærkeligste drømme og fordomme
  • Jeg er en fysisk lille person, og meget svag
  • Hader overraskelser, vil bare have alting at vide med det samme
  • Jeg har gået til klaver og badminton 
  • Musik elsker jeg og det kan seriøst gøre så meget ved en
  • Jeg elsker Miley Cyrus 
  • Justin Bieber, d. 20.04-2013, ingen ord 
  • One Direction, d. 16.06-2014, glæder mig 
  • Lille fangirl inden i mig forsøger at bryde ud 
  • Elsker derudover Youtube-sangeres originaler 
  • Youtube, jeg elsker youtube fordi det er korte videoer
  • Hvilket leder mig til at jeg hader serier fordi de fleste er så lange
  • Jeg kan ikke sidde stile nemlig og spørger tit under en film
  • Elsker faktisk tegnefilm
  • Jeg elsker sko og jakker 
  • Når jeg ser noget jeg virkelig vil have, kan jeg drømme om det 
  • Jeg laver mange spontane ting så vel som spontane køb (impulskøb)
  • Jeg tror selv jeg er shopaholic, fordi jeg er konstant på hjemmesiden Asos 
  • Mit yndlings fag er matematik, men jeg vil ikke læse matematik på universitetet
  • Jeg er studerende og dårlig til at prioritere 
  • Jeg har svært ved at skabe overblik lige så snart tingene bliver uoverskuelig
  • Min skole er nice og folk der bare kan lide kemi skulle overveje det 
  • At læse som farmaceut har været en stor beslutning, for ærligt jeg hadede kemi i gymnasiet
  • Jeg hader at læse (fedt at jeg så har valgt at studere)
  • Charmerende? Ja det er jeg :3 
  • Ikke den mest tålmodige person
  • Jeg er dårlig til at forklare skole-ting 
  • Jeg snakker vanvittig meget, og det har jeg fået af vide skulle være en gave at jeg kan det
  • Jeg har dårlig humor, men synes selv at jeg er sjov 
  • En yolo type er jeg ikke 
  • Jeg er dårlig til aftaler, douchebag typen
  • Jeg har nærmest mit eget sprog, som kun mine venner kan forstå
  • Jeg har få men tætte venner, som jeg er så glade for 
  • Min blog-mate, Linh, og jeg har gået i klasse siden 0. til nu hvor vi er skilt, selvom vi engang så hinanden hver dag, kunne vi finde på at snakke i telefon i timevis. Hvor kommer alt snakken fra?
  • Min bedsteveninde eller hjerteveninde har jeg haft siden 4. klasse 
  • Økonomi og mig er ikke gode venner
  • Så jeg er en SU-slave 
  • Jeg vil ikke være økonomisk afhængig af mine forældre, men det kan være svært når man ikke har prøvet andet
  • Min familie er nok noget af det der betyder mest for mig 
  • I sommers lærte jeg at værdsætte det man har og at jeg har en hel familie på den anden side af kloden der elsker mig lige så højt som jeg elsker dem. Læs indlæg her
  • Jeg er socialmedie-afhængig (facebook, instagram, snapchat og bloggin(hvis det tæller))
  • Jeg hader sne og har fødselsdag om vinteren 
    • Hvis jeg ikke gik så meget op i udseendet ville jeg elske vinteren #honesthour
  • Regnvejr er det bedste når man sidder indefor med tæppe på 
  • Solskinsvejr er noget af det bedste, men det er kedeligt at ligge og sole sig
  • Derfor må kombinationen af mild blæst og sol være noget af det bedste 
  • Mærkelige tanker, det er lige mig 
  • Jeg hader at tænke på døden, det er noget jeg ikke vil og kan acceptere 
  • Kærlighed er også noget møg 
  • Noget af det vigtigste man kan give, er ens tid (det er noget jeg selv skal arbejde med)
  • At man bør droppe sin telefon i andres selskab (min bucketlist) 
  • Jeg snakker ikke flydende vietnamesisk, men det kunne være nice 
  • Jeg synes ikke selv jeg er god til noget, men det har jeg det fint med :) 
  • Jeg er egentlig meget tilfreds med mig selv, selvom jeg ved at der er SÅ mange ting jeg kan arbejde på og er meget selvglad eller narcissist 
  • Jeg elsker at læse denne slags indlæg hos andre bloggere
  • Jeg er egentlig rimelig lykkelig lige nu for alt det der er omkring mig 
Det var svært at finde på alle disse ting om sig selv, men håber at i kunne lide det! Husk at følge os via bloglovin //M

3 kommentarer:

xenia // The Luxury Factor sagde ...

Rigtig gode og stemningsfyldte billeder! Og hvor er det skønt med en lang "lær mig at kende"-runde, hvor man får det hele med! :D

g sagde ...

Tak!! hvor er det dejligt at høre! :)

Kathrine Johansen sagde ...

Dejligt med sådan nogle indlæg er vild med det, bruger dem selv! Men ikke med sådan nogle lækre billeder, som du har med! :)
Følger dig over bloglovin nu! :)

Knus
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/