9.15.2015

Status

På det populære burger sted Sliders på Nørrebro lige ved Dronning Louises Bro, very good


På TGI Friday med pigerne og få lidt dessert, Oreo Madness og Brownie.



Hej blog, så er det længe siden med et mere normalt indlæg. Siden jeg er kommet hjem fra min rejse, har jeg været til reeksamen og så er jeg faldet til jorden igen efter flere morgener hvor jeg virkelig har haft den der tomrums følelse. Siden hen er jeg startet i skole igen, og dagene op til var jeg bare SLET ikke klar til at komme tilbage til det store laboratoriet og de kedelige forlæsningstimer. Men når det endelig kom til stykket var det overhovedet slet ikke så slemt, det var faktisk rart nok at se folk igen og komme tilbage til skole-stemningen. Selve fagene vi har her på 5. semester, giver meget mere mening nu da vi har fag som lægemiddelfremstilling osv, og det virker mere relevant for vores studie. Så har der været lidt lagersalg, og jeg gik glad derfra med en regnjakke i posen. Jeps, en regnjakke, så praktisk er jeg blevet, ej men når vi går efteråret i møde og jeg har et udendørs arbejde så bliver man altså nødt til at tænke mere praktisk!
Jeg har også været meget ude og spise, især Burger.. jeg skal ihvertfald ikke have burger i lang tid for har fået friture kvalme, og nu bliver jeg nødt til at spise andet. Så prøver at undgå burger for det næste stykke tid. 
Derudover er L endelig flyttet til Kbh, så det er rigtig rart at vi ikke skal krydse to broer for at se hinanden. Det er bare hyggeligt, og det går godt og det hele. Vi ses derude, //M

Ingen kommentarer: